PP

     Середа, 24.04.2024, 12:36



вихід | Гість | "Гості" Гість | RSS 

 


Головна » 2012 » Жовтень » 7 » Відкритий лист. «Жить стало краще, жить стало веселіше» (Й. СТАЛІН – М.АЗАРОВ) ШАНОВНИЙ МИКОЛО ЯНОВИЧУ!
16:21
Відкритий лист. «Жить стало краще, жить стало веселіше» (Й. СТАЛІН – М.АЗАРОВ) ШАНОВНИЙ МИКОЛО ЯНОВИЧУ!
Я подаю критичні зауваження на адресу Кабінету Міністрів України, а точніше – міністру транспорту та шляхів сполучення.
Наберіться терпіння і дочитайте цього листа до кінця, бо те, що коїться в цьому міністерстві, ідентичне і до других.
Кожного року я навідуюсь на храм до рідного села Шапарівки Білокуракинського району, що на Луганщині. Цього року нас, бажаючих, зібралось уже четверо. Першого серпня я взявся придбати квитки попередньо на 7-ме серпня 2012 року. мені відмовили. Мене це здивувало, бо в цьому напрямі мені ніколи не відмовляли. Чому виникла така ситуація?
Тому, що поїзд «Кривий Ріг – Луганськ» знятий з рейсу чи то відмінений назавжди. Раніше ще ходив «Київ-Луганськ» (правобережний), і того нема. Я кожного дня приходив до каси і за шість днів придбав три квитки на поїзд «Одеса-Луганськ»: 1 купейний, вагон 2 до Луганська, 1 плацкартний вагон 17 до станції Ясинуватої на цей же поїзд на 7-ме серпня. А на 6-е серпня 1 плацкартний до Ясинуватої. Сам же виїхав 6 серпня приміськими поїздами. Страшно подумати, щоб так ось, як мені, Вам із сімєю прийшлося б їхати на відпочинок чи то на гостини до Президента!
Кожного разу я при відмові запитував: «Шановна, Ви мені відмовили, а про це знає Ваш міністр?» Касио глянула на мене великими очима. Я їй пояснюю, що при вашому міністерстві повинна бути служба, яка б вивчала попит на перевезення пасажирів, щоб максимально задовольнити їх потреби. Її очі звузились. Зрозуміла. Мабуть, згадала ваші промови про те, як сучасна влада дбає про свій народ. Відповіла чистою рідною вашою мовою: «А мы не обязаны». А чий же обов’язок дбати про людину, про громадянина, про пасажира?
До речі, на великих вузлових станціях у відстійниках стоїть велика кількість пасажирських вагонів. Чому б з них не формувати додатковий потяг, а чи то причепити додатковий вагон до діючого?
Є претензії до приміських потягів. Перше, інформація до пасажирів приходить від машиніста нерозбірлива, щось собі там шипить та белькоче; те ж саме з гучномовцями на платформах, де про якість звуку ніхто не дбає. Друге, в Синельниковому-1 чомусь моя електричка «Дніпропетровськ-Чаплліне» почала рухатись у зворотному напрямку, і я вже подумав вискочити на ходу. Дякую, люди розрадили. Те ж саме трапилось і в Іловайську на дизелі »Ясинувата – Іловайськ», який повинен рухатись на Дебальцеве. Про це ніхто не попереджав пасажирів. Вивіски, назви потягів при зміні напрямків не міняються! Абсурд!..
В Дебальцеве потяг «Київ-Луганськ» (лівобережний) до другої платформи чомусь зайшов з протилежного напрямку, тобто – з Луганська. Виникає панічне запитання: що це за потяг і куди він прямує? Диктор радіо про це не попередила. Однак потЯг «Луганськ – Харків» диктор, на моє диво, обізвала «регіональним». Я подумав: можливо, у них є ще і «помаранчевий», і це для того, щоб не сплутати?
В Ясинуватій немає туалету загального користування. Напис говорить, що він на ремонті. Візуально це не підтверджується. Однак є окремий туалет для інвалідів. Це мене приємно здивувало. Гарні вхідні двері з табличкою: «ЗВЕРТАТИСЬ ДО ЧЕРГОВОГО ПО ВОКЗАЛУ»!!! Миколо Яновичу, як це воно по блогіці? Спочатку інвалід, якому «припекло» і про якого так дбає адміністрація, підійде (чи під’їде) до зачиненого туалету, накладе в штани, а вже потім буде розшукувати чергового по вокзалу… напевне, - щоб подякувати за «комфортну» послугу…
І знову про туалети. Приміські поїзди можуть бути так скомпонованими, що туалет не знайдеш або він зачинений на ключ. В Луганську туалет на ніч замикається. При користуванні вдень Ви, Миколо Яновичу, не зможете виконати вимоги санітарної служби – відсутні рукомийники. Не діють «фонтанчики» питної води, відключені. Мої супутники (якщо їх можна так назвати) до Луганська добралися вчасно, бо доплатили за проїзд чуйним і сердешним провідникам. А Ви часто скаржитесь, що немає поповнень держбюджету! У населення гроші є і воно несе їх до кас, а каси не приймають. Не вірите? Загляньте до ощадбанків і переконайтеся. Там працює один касир, який видає прославлену тисячу гривень, колись вкрадену у населення «великой страной». А другого касира немає, бо він або у відпустці, або звільнився, не ви тримавши перевантаження. З цієї причини оплата за комунальні ар слуги не проводиться… стоїть велика черга відвідувачів.
А що твориться в сфері автоперевезень? Маршрутне таксі не видає квитки і держава (податкова служба) не відає про доходи перевізників. Водії автобусів підбирають пасажирів на шляхах – і знову гроші оминають державну казну. Статистика напрацьовує неправдиві дані, ніби автомобільні перевезення пасажирів не рентабельні й необхідно повисити тарифи.
А яке ставлення до пільговиків? В законі написано, що ставлення до пільговиків повинно бути шанобливим, а їх водії часто обзивають «халявщиками», «трупами», «нулями», а то й прсто виштовхують із салону.
Вражає занедбаність трамвайного парку. А все можливо тому, що трамвайний квиток не має ступеню захисту, і його легко підробити навіть у домашніх умовах!.. Поміркуйте, Миколо Яновичу, куди йдуть кошти від трамвайних перевезень.
Якщо подібне твориться і в інших сферах нашого господарства, тоді Кабінет міністрів україни виглядає слабкою ланкою в управлінні державою.
Вас, Миколо Яновичу, підлеглі просто ігнорують. Мені вас шкода. Ви виглядаєте людиною без державної волі, бо нікого ще не покарали за порушення законів і правил.
Я впевнений, що цього листа не подадуть Вам до рук, тому я надаю йому статус відкритого, і хай з ним хоч люди ознайомляться.
З великою повагою,
Олександр ЧЕРЕДНИЧЕНКО, пенсіонер, учасник війни, громадянин України, 03.09.2012 р., м. Кам’янське (Дніпродзержинськ).
P.s. Прикордонні з Росією райониЛуганщини позбавлені залізничного сполучення, бо відмінили (ліквідували) поїзди «Дебальцеве-Валуйки» та «Родакові-Лантратовка», Перес адивши пасажирів на приватне таксі. В такий спосіб Кабмін робить все, щоб нам «краще і веселіше» жилося.
Пропоную відкрити в газеті рубрику «Жити стало краще, жити стало веселіше», в якій би відображалось реальне життя народу».




ВІД РЕДАКЦІЇ:пропонуємо нашим читачам (як що є така інформація)продовжити розповідь про "покращення життя вже сьогодні", про те, що "жить стало краще, жить стало веселіше", наповнивши її фактами із реального життя українців протягом останніх років.
Переглядів: 770 | Додав: pprosvita | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: