PP

     П`ятниця, 29.03.2024, 02:38



вихід | Гість | "Гості" Гість | RSS 

 


Головна » 2009 » Січень » 24 » Театр і проза життя. Дія четверта: «Матеріали передані до прокуратури»
19:06
Театр і проза життя. Дія четверта: «Матеріали передані до прокуратури»

Шановні читачі, у нашому часописі ми вже неодноразово зверталися до цієї теми, винесеної в заголовок. Ось матеріали, які були опубліковані: «Театр і проза життя. Дія не остання» - в числі 8-му за 2008 рік, «Театр і проза життя. Дія друга» - в числі 9-му за 2008 рік, «Театр і проза життя. Дія третя» - в числі 19-му за 2008 рік. Паралельно також було направлено колективне звернення до ГоловКРУ України для того, аби домогтися проведення перевірки в криворізьких театрах. А 3 листопада того ж таки 2008-го року вже сама редакція часопису звернулася до Криворізького міського відділу КРУ листом з проханням «ретельно й належним чином провести перевірку фактів, викладених у листі-зверненні до ГоловКРУ України».
У відповідь на це звернення редакції нашого часопису начальник КРВ в місті Кривому Розі Алла Євгенівна ОСІЮК 25 грудня 2008 року надіслала листа за №2-16/2996, зміст якого ми сьогодні й публікуємо з метою інформування наших читачів:
«На виконання доручення ГоловКРУ України щодо перевірки фактів, викладених у зверненні громадян КОТОЛУПА О.І., ЗЯБРЕВА М.В., ЗІНЧЕНКА С.Л. від 20.08.2008, контрольно-ревізійним відділом в м. Кривому Розі у листопаді поточного року проведені планові ревізії фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Криворізький міський театр драми та музичної комедії імені Тараса ШЕВЧЕНКА» (далі – театр драми та музичної комедії) за період з 1.05.2006 по 30.09 2008 роки та комунального підприємства «Криворізький міський театр ляльок» (далі – театр ляльок) за період 1.01.2005 по 30.09.2008 роки, якими виявлені порушення фінансово-бюджетної дисципліни, про що зазначено в актах ревізії.  
У ході проведення ревізії також перевірені факти, викладені у вашому зверненні, та віднесені до компетенції державної контрольно-ревізійної служби, які частково підтверджуються.
Зокрема, у ході ревізії театру ляльок підтверджено факт оплати навчання в Інституті ділового адміністрування колишнього головного бухгалтера СТЕПАНЮК.О.В. за рахунок коштів, отриманих театром від здійснення господарської діяльності. Всього оплачено за рахунок театру ляльок коштів у сумі 1,9 тисячі грн., з яких 1,5 тисячі на момент проведення ревізії СТЕПАНЮК.О.В. внесено в касу підприємства та на розрахунковий рахунок.
Стосовно працевлаштування на роботу розповсюджувачами театральних квитків підставних осіб за результатами ревізії встановлено наступне.
Протягом 2005-2006 років у театрі ляльок уповноваженими по організації глядачів та розповсюджувачами квитків працювали ОБЛАВАЦЬКА Я.Г. та ЦИКУНЕНКО І.О, з якими були укладені трудові угоди, що документально підтверджено. Відповідно до трудових угод, заробітна плата уповноважених по організації глядачів та розповсюджувачів квитків визначена у відсотковому відношенні до отримуваної виручки.
Обсяг виконаних робіт ЦИКУНЕНКО І.О. та ОБЛАВАЦЬКОЮ Я.Г. визначено на підставі місячних зведених відомостей, в яких зазначені назва та кількість вистав, кількість глядачів, які буди на цих виставах, вартість квитка та загальна сума збору. Виручка від проданих квитків надходила до касу театру ляльок, з якої уповноважені ЦИКУКНЕНКО І.О та ОБЛАВАЦЬКА Я.Г. отримували заробітну плату у відсотковому відношенні. 
Заступником директора театру ляльок до 06.02.2007 року працювала ФЕСЕНКО А.М., нарахування та виплата заробітної плати якій здійснювалося відповідно до вимог наказу Міністерства культури та туризму «Про впорядкування умов оплати праці працівникам культури на основі Єдиної тарифної сітки» від 18.102005 №745 та наказу міністерства культури та туризму «Про впорядкування умов оплати праці працівникам бюджетних установ, закладів та організацій культури» від 29.04.2001 №201. Відповідно до вказаних законодавчих актів ФЕСЕНКО А.М. нараховувалася заробітна плата, яка складалася з тарифного окладу, щомісячної надбавки за складність та напруженість у роботі, матеріальної допомоги один раз на рік та премії – до свята театру, до Дня перемоги, за підсумками роботи за рік. Виплата надбавок, матеріальної допомоги та премій погоджена з вищестоящою організацією – управлінням культури та туризму виконкому Криворізької міської ради.
За період з 01.02.2005 по 06.02.2007 роки заступник директора ФЕСЕНКО А.М. отримувала кошти під звіт з каси підприємства на відрядження та на придбання товарно-матеріальних цінностей. Кошти за розповсюдження квитків або іншу винагороду заступник директора ФЕСЕНКО А.М. з каси підприємства за вказаний період не отримувала.
Матеріали ревізії театру ляльок для розгляду та прийняття відповідного рішення передані до прокуратури м. Кривого Рогу.
Що не проведення протягом 9 років органами контрольно-ревізійної служби ревізії фінансово-господарської діяльності театру ляльок повідомляємо, що попередня планова ревізія проводилася в січні 2004 року за період з 01.12.2000 по 01.01.2004 року (акт ревізії від 21.01.2004 №0324(03).
У ході ревізії театру драми та музичної комедії перевірено факти використання у 2006 році коштів субвенції з державного бюджету в сумі 600,0 тис. грн. на влаштування системи автономного опалення.
Так, відповідно до листа театру драми та музичної комедії від 04.04.2006 №31 до адміністрації управління містобудування та архітектури виконкому Криворізької міської ради направлені пропозиції для розробки проекту щодо реконструкції КП «Криворізький міський театр драми та музичної комедії», в якому було зазначено види робіт з реконструкції, в тому числі: реконструкція системи опалення, водопостачання та водовідведення, заміна дверей та вікон.
Згідно з постановою Кабінету міністрів України «Про перелік об’єктів, що фінансуються у 2006 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам відповідно до статті 54 Закону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» від 10.07.06 №951 (далі – Постанова №951), театр драми та музичної комедії було включено до переліку об’єктів житлово-комунального господарства та інших аварійних об’єктів комунальної власності, на яких здійснюються заходи з упередження аварій та запобігання техногенним катастрофам, а саме: здійснення капітального ремонту. У 2006 році виділена субвенція з державного бюджету для проведення капітального ремонту в сумі 600,0 тис. грн.
Відповідно до протоколу тендерного комітету від 10.09.2006 тендерним комітетом було прийнято рішення спрямувати кошти субвенції з державного бюджету на влаштування автономної котельні. В інформаційному бюлетені тендерної палати України від 18.09.2006 №38 було розміщено оголошення про проведення торгів, предметом яких визначено капітальний ремонт та улаштування системи автономного опалення (установка двох топкових).
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 29.09.2008 (можливо все-таки треба читати: 29.09.2006 , а не 29.09.2008 ? – ред.) було прийнято рішення щодо відміни торгів, які планували провести 10.10.2006, про що була також розміщена інформація в інформаційному бюлетені Тендерної палати від 16.10.2006 №42(61). Повноваження тендерного комітету передбачені п. 12 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» від 22.02.2000 №1490-ІІІ, відповідно до якого рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є ухвальним. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами тендерного комітету, що брали участь у голосуванні. 
Відповідно до протоколу наради від 01.11.2006, на якій було розглянуто питання щодо використання коштів субвенції відповідно до Постанови №951, комісією в складі заступника міського голови виконкому Криворізької міської ради ГОНЧАРУК Г.П., начальника управління культури виконкому Криворізької міської ради БЕРЛІН В.М., заступника начальника управління культури виконкому Криворізької міської ради СТРИГИ Н.В. , начальника фінансово-економічного відділу управління культури виконкому Криворізької міської ради СІГАЄВА Л.Є., директора КП «Криворізький міський театр драми та музичної комедії ЧИРКИ Н.Ю., заступника директора КП «Криворізький міський театр драми та музичної комедії» ГАЙДУК І.В., головного бухгалтера КП «Криворізький міський театр драми та музичної комедії» СТЕПАНЮК О.В. було прийнято рішення стосовно спрямування коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення капітального ремонту системи опалення в сумі 299830,0 грн., на заміну вікон на пластикові в сумі 299850,0 грн.  
У зв’язку з тим, що види робіт різні за характером виконання і видатки на кожен вид робіт становлять менше 300,0 тис. грн., було запропоновано здійснити роботи без застосування процедури торгів, що не суперечить вимогам Постанови №951.
Для підтвердження правильності здійснення видатків на капітальний ремонт системи опалення та капітальний ремонт вікон (встановлення пластикових вікон) було проведено зустрічні звірки у виконавців ремонтних робіт, а саме: ПП «НВП Строймонтажналадка» та СПД СТРЕЛЬЦОВ О.М., за результатами яких встановлено завищення вартості виконаних ремонтних робіт на загальну суму 12, 6 тис. грн. При цьому повідомляємо, що надання оцінки рішення комісії (від 01.11.2006) щодо видів робіт, які необхідно провести під час капітального ремонту, не входить до компетенції державної контрольно-ревізійної служби.
Стосовно металобрухту від алюмінієвих вітражів повідомляємо, що в грудні 2006 року від демонтажу алюмінієвих вітражів при здійсненні капітального ремонту з встановлення метало пластикових вікон, по бухгалтерському обліку театру драми та музичної комедії було оприбутковано алюміній у кількості 150 кг. У лютому 2007 року металобрухт алюмінію в кількості 150 кг., згідно з приймально-здаточним актом від 22.02.2007 здано до ТОВ «Диола» на підставі договору куплі-продажу від 21.02.2007 за №21102/32, за який отримано кошти у сумі 750 грн. (5000 грн. за 1 т.) згідно з платіжним дорученням від 26.03.07 №109.
Стосовно викладених в зверненні фактів щодо продажу службового автобусу повідомляємо, що театром при проведенні інвентаризації майна станом на 07.12.07 було встановлено нестачу автобусу Кубань-Газ-52, державний номер 92-57 ДНО, первісною вартістю 6217,75 грн. При складанні інвентаризаційного опису матеріально відповідальні особи від підпису відмовилися.
За переданими театром драми та музичної комедії у січні 2008 року матеріалами про нестачу транспортного засобу до Центрально-міського РВ МУ УМВС в Дніпропетровській області, останнім відмовлено у порушенні кримінальної справи у відношенні заступника директора по господарській частині ЗЯБРЄВА М.В. та механіка 1-ї категорії КОТОЛУПА О.І. у зв’язку з тим, що вони не є матеріально відповідальними особами, та відповідно до посадових інструкцій, не повинні охороняти будь-яке майно театру.
Згідно з комп’ютерною програмою баз даних АІС Дніпро-ДАІ автобус Кубань-Газ-52 державний номер 92-57ДНО станом на 01.10.2008 рахуються за театром і з реєстру обліку транспортних засобів не знятий.
За даними бухгалтерського обліку театру драми та музичної комедії вищевказаний автобус Кубань-Газ-52 списано без дозволу власника комунального майна, що є порушенням п.п.1 п.2.2.3 Порядку списання, відчуження, обміну, передачі, застави основних засобів, що є власністю територіальною громадою міста, затвердженого рішенням міської ради від 23.06.2004 № 2016, та віднесено на позабалансовий рахунок.
Сто воно закупівлі меблів під час перебування майна театру в податковій заставі повідомляємо.
За період з 01.05.2006 по 30.09.2008 роки театром драми та музичної комедії було придбано основних засобів на загальну суму 15,2 тис. грн. (оргтехніка) у зв’язку з проведенням часткової комп’ютеризації роботи бухгалтерії та інших відділів підприємства. За період, що ревізувався, фактів закупівлі меблів не встановлено.
Податковим керуючим Південної МДПІ у м. Кривому Розі на підставі Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами» було проведено опис не всіх активів театру, а тільки споруди музичної школи вартістю 925, 8 тис. грн., квартири двокімнатної вартістю 7,7 тис. грн. та будівлі майстерні вартістю 60,9 тис. грн. 
Премія працівникам театру драми та музичної комедії, у тому числі бухгалтерії, виплачувалася згідно з наказами відповідно до п.1р.2, п.5 р.3 Положення «Про преміювання працівників підприємства КП «Криворізький міський театр драми та музичної комедії», затвердженого райвиконкомом Центрально-міського району від 27.12.06 №37/2006. За 2006 рік згідно з наказами виплаченої премії на суму 13,6 тис. грн., за 2007 рік – 33,9 тис. грн., за 2008 рік – 17,5 тис. грн. Фактів виплати премії працівникам бухгалтерії всупереч норм чинного законодавства за період, що ревізувався, не встановлено. 
Матеріали ревізії театру драми та музичної комедії підготовлені до передачі до прокуратури м. Кривого Рогу.
  Начальник відділу А.Є.ОСІЮК».  
 

Категорія: ПРОСВІТА-КРИВИЙ РІГ | Переглядів: 1934 | Додав: pprosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: