2009 року споживачам міста за неякісні товари та послуги повернуто 243 тисячі гривень. Про це повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради. Загалом протягом року до управління надійшло 461 звернення, майже всі вони (424) задоволені на користь споживачів. Найчастіше, зазначають в управлінні, мешканці міста скаржилися на непродовольчі товари - меблі, взуття, одяг, мобільні телефони. Минулого року кількість скарг на такі товари збільшилася у півтора рази: 2008 року їх надійшло 99, а 2009 - вже 132. Водночас вдвічі зменшилася кількість скарг на продукти харчування: 2007 з цього приводу надійшло 41 звернення, 2008 - 32, а 2009 - лише 17, причому всі вони вирішені на користь споживачів. Торік управлінням ЗПС міста до суду направлено 13 звернень, 6 з них задоволено на користь споживачів, решта наразі розглядаються. Загалом за останні 2 роки фахівцями управління складено 25 позовних заяв і через суди споживачам повернуто 55 тисяч гривень. Протягом року захисники прав споживачів перевірили 611 підприємців, в результаті чого у 458 з них виявили порушення вимог споживчого законодавства. Більше половини порушень, а саме 369, зафіксовано у торгівлі, кожне сьоме - у ресторанному господарстві, майже кожне десяте - у сфері побутового обслуговування. За вказаний період перевірено товарів та послуг більш ніж на 5 мільйонів гривень, за результатами перевірки з реалізації знято продукцію на 500 тисяч гривень. Тімур ЖЕЛДАК, сайт «Дніпроград»
|