PP

     П`ятниця, 26.04.2024, 00:50



вихід | Гість | "Гості" Гість | RSS 

 


Головна » 2009 » Червень » 30 » Хто є найбільшим замовником «джинси» у ЗМІ
12:36
Хто є найбільшим замовником «джинси» у ЗМІ

Інститут масової інформації провів дослідження: «Хто є найбільшим замовником «джинси» у ЗМІ»? За підтримки регіональних неурядових організацій експерти інституту півроку відстежували поширення прихованої реклами. Попри деякі регіональні розбіжності, лідерами замовних матеріалів в регіональній пресі за останні півроку стали БЮТ, Партія регіонів та блок ЛИТВИНА, повідомили в Інституті масової інформації. 
Серед комерційних замовників прихованої реклами першість, згідно з моніторингом, вибороли виробник горілки з торгівельною маркою «Хортиця», банки «Надра» та «Приват». 

helsinki.org.ua, 19 червня 2009 року  



Категорія: ІНШЕ | Переглядів: 1134 | Додав: pprosvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: